dolor

想接触到更多美的事物和感受
In Christ Alone - Kristian Stanfill

很好听的一个版本😉

In Christ alone, my hope is found,
在耶稣里,我寻得希望,
He is my light, my strength, my song,
他是我的亮光 我的力量,
This cornerstone, this solid ground,
扎根在这房角石 这坚实的基础上·,
Firm through the fiercest drought and storm,
干旱和风暴 我不畏惧,
What heights of love, what depths of peace,
他的爱何其高 平安何其深,
When fears are stilled, when strivings cease,
恐惧 挣扎都被止息,
My comforter, my all-in-all,
我灵得安慰 我的一切,
Here in the love of Christ I stand,
耶稣大爱中得坚固,
There in the ground,
他的身躯,
His body lay,
躺卧在地,
Light of the world by darkness slain,
黑暗扭曲了世界的光,
Then bursting forth in glorious day,
闪耀的日子却要破晓,
Up from the grave He rose again,
人要从坟墓站立,
And as He stands in victory,
当他在得胜中坚立时,
Sin's curse has lost its grip on me,
罪恶失去权柄在我身,
For I am His and He is mine,
我属良人 良人属我,
Bought with the precious blood of Christ,
皆因耶稣宝血重价赎回,
No guilt in life, no fear in death,
生命不在羞愧 不在畏惧死亡,
This is the power of Christ in me,
耶稣的大能在我身,
From life's first cry to final breath,
从诞生到生命的止息,
Jesus commands my destiny,
耶稣是我的方向,
No power of hell, no scheme of man,
黑暗的权势 人心的诡诈,
Can ever pluck me from His hand,
不能将我从他分离,
Till He returns or calls me home,
直等他重回时 呼唤我回天家,
Here in the power of Christ I'll stand,
我必在耶稣大能里得坚固,
Till He returns or calls me home,
直等他重回时 呼唤我回天家,
Here in the power of Christ I'll stand,
我必在耶稣大能里得坚固,
Here in the power of Christ I'll stand,
我必在耶稣大能里得坚固。

评论

热度(2)