dolor

想接触到更多美的事物和感受
As the Deer - Praise Baby Collection

日常沉迷赞美诗并分享:好清新的感觉真好听 ̄﹃ ̄

As the deer panteth for the water,
如同鹿切切渴慕溪水,
So my soul longeth after thee,
我灵亦渴慕追求你,
You alone are my hearts desire,
唯有你是我心所爱,
And I long to worship thee,
我渴望来敬拜你,
You alone are my strength my shield,
你是我的盾牌力量,
To You alone may my spirit yield,
我身心灵唯降服于你,
You alone are my hearts desire,
唯有你是我心所爱,
And I long to worship thee,
我渴望来敬拜你,
You're my friend and You are my brother,
你是我好朋友是兄弟,
Even though you are a king,
又是我的大君王,
I love you more than any other,
我爱你超过爱任何人,
So much more than anything,
更超过世上万物,
You alone are my strength my shield,
你是我的盾牌力量,
To You alone may my spirit yield,
我身心灵唯降服于你,
You alone are my hearts desire,
唯有你是我心所爱,
And I long to worship thee,
我渴望来敬拜你,
And I long to worship thee,
我渴望来敬拜你。

评论

热度(5)