dolor

想接触到更多美的事物和感受
Amazing Grace - Hayley Westenra

十分经典的一首福音,我想几乎每个人都听过,毕竟我闭着眼睛都能哼一半唱一半了😉。今天睡觉前循环到了这首歌,就当做今晚的福音推荐给大家好了。

以防真的有人没听过,我还是把歌词打上好了。

Amazing grace how sweet the sound,
天赐恩典,如此甘甜。
That saved a wretch like me,
我等罪人,竟蒙赦免。
I once was lost but now i'm found,
昔我迷失,今归正途,
Was blind but now i see,
曾经盲目,重又得见。
Was grace that taught my heart to fear,
如此恩典,令心敬畏,
And grace my fear relieved,
如此恩典,免我忧惧。
How precious did that grace appear,
归信伊始,恩典即临,
The hour i first believed,
何等奇异,何其珍贵!
Through many dangers toils and snares,
冲决网罗,历经磨难,
We have already come,
风尘之中,我在归来。
T'was grace that brought us safe thus far,
恩典眷顾,一路搀扶,
And grace will lead us home,
靠它指引,终返家园。
When we've been there ten thousand years,
天堂境界,垂世万载;
Bright shining as the sun,
光明普照,如日不晦。
We've no less days to sing god's praise,
万众齐声,赞美上帝,
Than when we first begun,
绵延更替,直至永生……
。。。。。。。。。。。。。。。。。。晚安  00:21

评论

热度(4)